Vill tillbaka!

Är fortfarande sjuk, ingen höjdare... Strålande sol ute och supervarmt, och här sitter jag i soffan. Usch! Vill mycket hellre vara ute men jag vet hur kroppen funkar, lägger jag mig och solar så kommer jag vara sjuk två veckor framåt men om jag står ut och håller mig inne så kanske det går över på två dagar istället. Så jag biter ihop! I eftermiddag ska jag och Jimmie köpa gudomlig pecannöts- kolapaj i Skärholmen centrum och sätta oss ute och fika (en liten stund går ju bra ;) sen storhandling.

Gud vad jag längtar tillbaka till London. Jag har nog aldrig längtat tillbaka såhär mycket efter en resa nån gång förut. Allting var så underbart! Människorna, platserna, shoppingen, sällskapet, stämningen... Trots att det var en så kort resa så var den verkligen helt underbar. Jag pratade med Lina för en liten stund sen och vi tyckte att vi ska åka tillbaka igen väldigt snart.

Lite senare slänger jag upp mina shoppingfynd från London!


På Skavsta flygplats i väntan på flyget till London

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0