Världens bästa påskägg!

Vet att jag är lite efter med bloggandet. Men bättre sent än aldrig!
Tänkte skryta lite om mitt underbara påskägg jag fick från världens finaste favorit Jimmie ♥
Förutom massa godis och tre (!) påsar av min favorit Plopp, så låg där i bodylotion, schampoo & balsam, hårspray, hårinpackning, puder, solpuder, tre nagellack, deodorant, mascara och en jättefin nacessär. Sen det bästa, en parfym som jag har velat ha ett tag. Daisy från Marc Jacobs. Tyvärr fanns den inte men jag fick ett fint presentkort :) Hämtade den idag i Skärholmen och den är lovely! Håll med om att jag lyckats skaffa mig en rätt bra karl ;)

Hade en väldigt trevlig påsk, spenderade lite för mycket pengar och drack lite för mycket alkohol. Väldigt mysigt!
Denna veckan har jag varit sjuk och inte orkat nånting... Valborg igår däremot spenderades hemma hos mammas vän Helena och hennes härliga familj med god middag och mys. Senare begav jag och Jimmie oss några hus bort till Camilla där kvällen avslutades med spotify och cider. Trevligt!


alla fina saker


mitt favoritgodis!


bamse ägget




Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag håller HELT med, mycket bra karl! :) Och ett helt fantastiskt påskägg! Älskar den parfymen btw, så himla fin flaska. Pussåkram

2011-05-08 @ 21:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0