shopping från london


Plånbok från Primark


Liten mini väska (portmonä - så kan det väl inte stavas?)

 
Två par ursnygga strumpbyxor - oxå Primark


Shorts - Primark



En superfin 50-tals klänning från någon liten affär som jag inte vet namnet på.
Den är faktiskt ännu finare i verkligheten!


En underbar jumpsuit - Primark


Världens mest figursydda klänning, den är som gjord för mig och sitter som en smäck! Älskar den. Från Primark.



Jag vet, osminkad och jävlig... Men fin klänning i alla fall! Primark denna med ;)

Köpte även en ring, ett par vita tygskor, en tygpåse och ett par solglasögon. Dom kommer säkert upp någon annan gång!

På mors dag fick jag lite saker av mamma, eftersom hon hade varit i Florida och då köpte hon med fina saker till mig! Fick två par converse, ett nattlinne och ett par solbrillor. Här kommer kort på skorna i alla fall.


GRYMT snygga! Tack mami <3
Hon kom dessutom hit igår kväll med dom här fina rosorna. Världens bästa mamma ♥


Ni ska bara veta vilken tid det tog att lägga upp det här inlägget! Puh... Nu ska jag och Jimmie titta på Solsidan säsong ett sen sova. Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Pills

Massor med snygga grejer ju! AS snygg svart tight klänning ! :D

2011-05-31 @ 20:20:07
URL: http://pillswestergard.blogg.se/
Postat av: Mami :)

Å vilka fina saker! Båda klänningarna var fantastiska, den rosa var så fin och det svarta fodralet satt verkligen som en smäck!



Roligt att rosorna var så fina.. ;)



Massa pussar från Lund

Mamsen

2011-05-31 @ 22:25:47
Postat av: Mami :)

Å vilka fina saker! Båda klänningarna var fantastiska, den rosa var så fin och det svarta fodralet satt verkligen som en smäck!



Roligt att rosorna var så fina.. ;)



Massa pussar från Lund

Mamsen

2011-05-31 @ 22:26:22
Postat av: Amanda

OMG- du är VÄRLDSGRYM på shopping! Massa, jättesuperfina saker! Sen är du ju dessutom så fantastiskt fin i dig själv, vilket gör att ALLT sitter som en smäck. Puss på dig gullis! <3

2011-06-04 @ 22:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0