Lugn igen

Oj jag har oroat mig hela dagen... Det kom upp lite hinder så jag trodde inte att Londonresan skulle bli av. Jag har suttit och oroat mig sen i morse, försökte plugga men kunde inte koncentrera mig för jag var så stressad. Men nu har allt fixat sig! Känns väldigt bra. Nu blir det torsdag till söndag istället för onsdag till måndag som det var från början. Det blir alltså tre nätter istället för fem, så vi kommer dit en dag efter Lina och David och åker hem en dag innan. Men det viktigaste är att vi kan åka! Och fortfarande bo på samma hotell. Fick betala lite mer, men men. Känns väldigt bra nu. Och gud vad jag längtar!!




Kommentarer
Postat av: Mami

Härligt hjärtat! Det ordnade sig... Puss puss puss

2011-05-03 @ 00:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0