Jävla askmoln!

Sitter och kollar runt på alla möjliga sidor nu, verkar som att Ryanair fortfarande flyger till London i alla fall. Men inte Skottland eller norra England... Hoppas hoppas hoppas att allt går som det ska och att det inte blir några fler inställda flyg! Jag har längtat efter det här så himla mycket och skulle bli så besviken om det inte blir av. Jag håller alla tummar och tår!

Idag har jag och Catta pluggat, som vanligt, på körskolan. Gick sådär... Men tror ändå att det går framåt. Jag har ca tre veckor kvar och på den tiden borde jag hinna! När Jimmie kom hem så åt vi lite middag, nu sitter han med sitt tråkiga tv-spel och jag kollar runt på datorn. Senare ska vi till våra reskompisar Lina och David och planera lite för resan ♥

Börjar förresten bli sugen på att bli blond igen.. Det är ju ett himla jobb men det är ju så fint, speciellt nu när sommaren närmar sig. Jag ska vänta ut helgen sen får jag se hur det blir. Puss!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh, jag håller tummarna stenhårt för er! Hoppashoppashoppas <3 Puss o kram

2011-05-24 @ 22:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0