Fredag tralala

Så var det fredag igen! Jag har sjukt tråkigt idag. Men jag ska ta mig en dusch och sen åka till Tumba och gå på bolaget och sen måste jag köpa en mopp. Om jag orkar ska jag städa när jag kommer hem igen. Annars ska jag bara laga middag och vänta på min älskling, sen får vi se vad det blir för äventyr ikväll! Trevlig helg!



Har förresten precis beställt en ring från Style By Tyra, som jag velat ha hur länge som helst men som bara funnits i stora storlekar. Nu hade en mindre kommit så jag passade på!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha jaa det är ju en sån stor grej så det är lite roligt att läsa om! När vi fick extra tidningen till jobbet i måndags så jublade jag och hoppade runt typ :P skönt att den hemska människan äntligen fått mött sitt öde, synd bara att dom inte plågade honom mer bara för allt han gjort!! Men men.. Nu får vi ju bara vänta och se vad resten av al qaida (eller hur dom nu stavas) kommer göra för att hämnas det här..

2011-05-06 @ 12:28:41
URL: http://shoppoholicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0