fräknar

Dagen började med körlektion på körskolan halv 9. När min lektion slutade så skulle Cattas lektion precis börja så jag satte mig på skolan och pluggade medan hon körde. När hon var klar gick vi till donken och åt lunch i solen och sen en glass på det, underbart! Sen gick vi till en park vid Tumba gymnasium och satte oss vid en bänk och "pluggade". Det blev mycket annat snack men lite fick vi gjort i alla fall! Det var helt underbart att sitta i solen, svettades nästan till och med och har fått fräknar i pannan och lite på kinderna.

Har i alla fall bestämt att plugga varje dag den här veckan. KUL när det är stora feta solar över hela kartan denna veckan och ca 22 grader... Men tur att man kan plugga utomhus oxå!

Hade förresten en riktigt mysig lördag-söndag med världens bästa lillasyster ♥ mys, tacos, film, vindruvor, amerikanska pannkakor, sol och snack. Helt perfekt helg. Och nu blir det en helt perfekt vecka. Gillar lyxhustru-livet, måste jag säga :)


Kommentarer
Postat av: lina

Miss ya, snart London wiiii!

2011-05-11 @ 17:42:43
URL: http://lysaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0