fast and the furious

Har haft en toppendag som jag spenderat med Jennica. Kom hem till henne runt halv tolv-tiden och var där sen hela dagen, hon gjorde supergoda amerikanska pannkakor till lunch och isfrappe som är min favorit ♥ var hos henne tills det var dags att träffa Anna och åka på bio. Vi åkte till Heron city där vi käkade lite och sen såg vi Fast and the furious, den var helt okej. Inte min typ av film men rallybrudarna ville se den så då blev det så. En riktigt trevlig kväll! Sitter nu i soffan med tända ljus och ett glas vitt med en snarkande Jimmie i sängen. Min lilla snickargubbe ♥ snart är det helg och det ska bli så MYSIGT. Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack så mycket Martina :) <3

2011-05-05 @ 23:20:54
URL: http://shoppoholicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0