Dålig bloggare

Jag sköter detta med bloggen lite dåligt... Ärligt talat är jag inte så förtjust i att blogga men det är ju faktiskt roligt att gå tillbaka och läsa sen så jag ska försöka bättra mig.

Har haft en härlig helg i Värmland hemma hos morfar. Det blev jag, Jimmie och pappa som åkte och jag körde nästan hela vägen! Börjar närma sig körkortet snart, woooh. Ska bli så skönt när jag har den där lappen!

På lördagen träffade vi släkten i Karlstad och åkte runt med en båt som morfar hyrt på älven. Kvällen spenderades i deras mysiga hus på landet med catering-mat och mys. På söndagen åt vi frukost ute i solen och jag lekte med de små kusinerna i trädgården tills vi skulle
åka. 

På söndagen när vi kom hem så åkte jag och Jimmie till Anna och Pierre och bokade Öland till midsommar. Ska bli underbart! Sen blev det bilträff i Moraberg på kvällen inför race, men det blev aldrig något så vi åkte hem. Mysig helg! N blir det tre dagar med intensivt plugg sedan LONDON på torsdag!







Bilderna är snodda från Annas blogg ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0