Underbart!

Åh vilken underbar dag... Lite sol och värme är allt som krävs för att man ska känna sig riktigt lycklig!

Vaknade i morse och kände, nej nu får det vara nog. Min förkylning har bara blivit värre och hela natten hade jag riktigt hemsk astma och medicinen hjälpte knappt alls... Så jag bokade en tid på vårdcentralen och min underbara mamma kom och hämtade mig och följde med dit. Jag är 21 år men behöver fortfarande ha med min mamma till doktorn! Så är det. Blir så mycket bättre då :) Dom tog blodprov på mig och såg att jag hade en infektion i kroppen, har nu fått kortison och pencillin så nu ska jag bli frisk!

Efter läkarbesöket åkte jag och mamma runt på lite ärenden sen släppte hon mig hemma. Jag lagade lite god lunch med stekt potatis, korv och morötter sen har jag legat ute i solen fastän jag inte borde... Hällde på lite olivolja och låg och stekte ett tag. Kvällen ska förhoppningsvis spenderas med Anna och Pierre, får se vad det blir!

Imorgon ska jag och Jimmie åka båt tillsammans med två av hans jobbarkompisar, ska bli underbart! Vi ska vara vid båten i Nynäshamn imorgon vid 10 sen blir det en heldag på sjön. Så mysigt! Har aldrig träffat dom andra två förut, men det blir riktigt trevligt.


Tumblr_lld3dvrbqa1qjju2fo1_500_large

Kommentarer
Postat av: Mami

Såklart jag hänkar - får ju inte höra annars vad det är som fattas dig, dina rapporter från såna här instanser brukar vara lite knapphändiga... ;)

Tur att du fick medusin i alla fall, nu får du se till att bli frisk!

Bamsebigga kramar från mamsen

2011-06-05 @ 23:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0