Sol vind och vatten

Har spenderat den här underbara soliga dagen på Brosjön med Sarah. Det var längesen sist så det var riktigt kul! Käkade kebabtallrik, badade, solade och åt glass. En riktigt härlig dag! Snart ska mamma hämta upp mig efter jobbet och jag följer med till Järna över helgen. Jimmie ska iväg på handbollsläger och jag har ingen lust att vara här hemma själv så jag tänkte att det är perfekt att åka dit :) Ska bara mysa och övningsköra massor! Nu börjar det ju närma sig...

Ha det bäst o njut av solen!

Tumblr_lmaj2ekljs1qdd4t7o1_500_large

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja det var helt underbart med ultraljud, häftig känsla att få se lillen i magen :)

2011-06-11 @ 10:27:47
URL: http://shoppoholicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0