Pernilla student 2011

Firade världens bästa finaste student igår! Var där dagen innan och hjälpte till, sov över och hjälpte Pernilla på morgonen lite att göra sig i ordning sen åkte hon iväg till champange frukost. Då plockade jag, mamma och Amanda blommor och pimpade partyteltet och gjorde fint :) Utspring klockan ett och sen åkte Pernilla iväg med flaket och hon och Erica röjde rejält! Såg grymt kul ut! Under tiden hon var på flaket så följde jag med Nicki och Kattis hem för att hämta Kurre och sen åkte vi och hämtade upp Pernilla när dom åkt klart. Vi dunkade musik och röjde från Rönninge till Järna där mottagning och en massa gäster väntade. Blev en riktigt trevlig mottagning! Jimmie kom dit också och sen åkte vi väl hem vid 10-tiden när dom andra drog ut på slutskiva. En riktigt trevlig dag!

Finaste studenten i världen! Grattis igen syster ♥














Kommentarer
Postat av: Mami

Jag då jag då...? ;) puss älskling och 10000000000 miljoner tack för all hjälp!!!

2011-06-09 @ 22:44:11
Postat av: martina

Haha, sorry mamma har fixat nu! Jag skrev om det där två tre gånger för det blev fel, sen måste 'mamma' ha fallit bort av nån anledning! Klart du var med det var ju du som var blom-bossen! ;)

2011-06-10 @ 09:24:57
URL: http://wordsbycarlstedt.blogg.se/
Postat av: sandra

Riktigt härliga bilder! :)

2011-06-10 @ 14:43:14
URL: http://touchofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0