Hälften gjort!

Wooooh klarade körkortsteorin idag! Ena förarprovet gjort, ett kvar... Jag kände mig faktiskt rätt säker på att jag skulle klara det, satt mån-tis-ons på körskolan och pluggade, fick alla rätt nästan varje gång. Gjorde 20 distanstester på datorn och det gick lika bra där. Men körkortsprovet var skitsvårt! Det kom upp helt nya frågor och var mycket svårare än de testerna jag hade gjort innan, dessutom frågor jag inte hade pluggat på alls. Men jag fick i alla fall 57 poäng så det var ju rätt bra. Känns väldigt skönt att ha det gjort!

När provet var gjort så gick jag runt på stan, kollade i affärer och köpte presenter till min älskling som fyller år imorgon! Tänker inte skriva här vad det blev ifall han skulle läsa. Åt lite lunch och kollade runt lite till. Nu är jag hemma igen och ska bara ta det lugnt, bläddra i tidningar, titta på tv och INTE plugga!

Imorgon fyller Jimmie år och det ska vi fira med lite vänner hemma hos oss. Först grillning om det inte regnar, sen fortsätter vi inne hos oss. Det ska bli riktigt trevligt!

30u1e9659large_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0