Grillkol

Kom inte på någon rubrik men det luktar grillkol så då fick det bli så. Har precis kommit hem igen till Järna efter att ha varit på roadtrip hela dagen med pappa. Vi åkte omkring lite till Elgiganten och såna ställen först och var på tvättmaskinsjakt sen så åkte vi till Sollentuna där jag ska köra upp nästa måndag. Måste ju öva! Vi åt lunch i Sollentuna centrum och sen utforskade vi området. Det gick riktigt bra, och så körde jag hela vägen hem igen. Börjar känna mig riktigt säker så jag hoppas hoppas hoppas jag fixar det.

Har haft en riktigt mysig helg hemma i Järna med familjen. I fredags tog vi det bara lugnt, jag mamma o pappa. Igår låg jag mamma o Pernilla på Yngern hela dagen (badade till o med!), på kvällen grillade vi allihop och senare åkte jag och Pernilla till Tullen där vi satt och drack lite smirnoff ice och annat gott en stund. Träffade även Anna, Pierre, Kax och Sofia som kom lite senare. Pernilla skulle jobba idag och jag skulle ju köra så det blev rätt tidigt, mamma kom och hämtade oss.

Är nu helt slut och sitter och väntar på att Jimmie älsklingen ska komma hit och hämta mig från handbollslägret. Ikväll blir det bara mys i soffan med min stora kärlek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0