Grattis älskling!

Grattis till universums bästa kille Jimmie som fyller 21 idag! Min älskade bästa fina pojkvän ♥



Väckte födelsedagsbarnet imorse med lite sång och paket, han fick ett par svarta chinos, två par kalsonger och hårvax som han hade önskat sig. Bakade scones till frukost (kändes som att gå upp mitt i natten, ibland är det jobbigt att ha en snickargubbe till karl) och drack te. Hade en riktigt mysig födelsedagsmorgon!

Jimmie åkte sen iväg till jobbet och jag somnade om en stund. Gick upp igen runt nio, gjorde mig i ordning och åkte till Huddinge där jag bytte Jimmies chinos som var fel storlek och handlade lite till mig själv på rean ;) Men riktiga kap hittade jag, en klänning, en skjorta och en kjol för totalt 250kr. Härligt! Är nu tillbaka hemma och ska sätta igång att städa tills gästerna kommer ikväll. Vi hade ju tänkt att grilla först men nu tillåter inte vädret riktigt... Så det blir nog bara att vara inomhus ikväll men det blir trevligt det med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0