Sen uppdatering

Nyårsafton
Det blev minst sagt en ovanlig, men trevlig, nyårsafton. Jag och Jimmie hade en mycket härlig middag hemma först för oss själva. Jimmies kompis Rikard kom hit med några vänner från Polen, så det blev engelska största delen av kvällen. När klockan började närma sig tolv åkte vi in till stan och tittade på fyrverkerier vid Slussen. Jag och Jimmie tappade bort alla men det blev en mysig nyårskyss inne i min stora luva i snöstormen bland allt kaos och folk. Vi bestämde oss för att ta en taxi till Älvsjö för att vi inte orkade med allt folk som skulle ta tunnelbanan. Men vi kom inte till Älvsjö utan bestämde oss istället för att lyxa till det och åka till ett hotell. Vi hamnade på ett hotell på Långholmen som varit ett fängelse för många år sen, riktigt mysigt. Så nyårsdagen började med en härlig frukostbuffé i gårdagens partykläder, det var en väldigt trevlig början på det nya året.


Nyårssminkning


Nyårsklänningen, ett riktigt kap från H&M

---

Idag är jag hemma, mår inget vidare. Så jag har legat i soffan hela dagen, tittat på dålig TV och kollat allt intressant man kan hitta på Internet. Ska fortsätta ta det lugnt och ladda inför jobb imorgon, tur att jag har nya mysiga tekoppar och två bra böcker, alldeles lagom ansträngande chic-litt för en dag som denna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0