Passiv

I know, det är underbart väder ute. Varmt till och med. Men idag ville jag inte göra nånting, så det har jag inte gjort heller. Eller jo, jag har diskat och plockat i ordning och bäddat. Annars har jag legat i soffan med värmefilten och täcket och tittat på skit på TV. Jag tyckte faktiskt det var skönt! Och jag tänker inte få ångest för att jag har gjort det jag kände för idag.

Helgen var suverän, fredagen var otroligt mysig på Ceasar's och middag hos Camilla var också lyckat. Riktigt trevligt! Igår var min svullar-dag, den enda dagen i veckan jag får äta onyttiga saker. Laddade upp med godis och chips med dipp, och tittade på Jersey Shore. En trevlig söndagkväll också alltså.

Idag har jag och Jimmie varit tillsammans i 2 ½ år.  Jag ska laga tacos till oss och göra fint hemma. Jag kanske är lite töntig men jag tycker om att fira oss :)

Nu ska jag strax ge mig iväg till affären och handla lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0