Morrn!

Jag försökte verkligen sova ut idag, för det här är den första dagen sen jag 'blev ledig' som jag inte har en endaste liten grej inplanerad. Hade tänkt sova till typ tolv. Men min kropp vill bara inte det längre! Jag vaknar vid sju-tiden sen ligger jag och halvsover och tvingar mig själv att sova fram tills kl nio. Efter det går det inte bara att sova mer! Irriterande. Men jag tänker i alla fall inte gå upp ur sängen på ett tag.

Om ca två och en halv månad så flyttar jag och Jimmie till vår alldeles egna lägenhet, våran fina trea på 78km2 med balkong :) Jag kan inte beskriva hur mycket jag längtar! Vår egen lägenhet som vi får bo i så länge vi vill och måla om och spika upp tavlor! Ofattbart. Satt uppe inatt och kollade lite inspiration, här får ni lite smakprov på hur vi ungefär vill att det ska se ut.


ungefär denna färgen i sovrummet


en sån här hade varit trevlig att ha på balkongen, kanske?






denna färgen har vi kommit överrens om att ha i vardagsrummet

Här nedanför är ett skåp som jag hittat på blocket som jag SÅ GÄRNA vill ha. Jag vill använda det som linneskåp i sovrummet, jag tycker det är helt underbart. Vet inte än vad Jimmie tycker :p Men jag hoppas han gillar det, i så fall är jag beredd att ta mina sista pengar o köpa det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0