Lördag 16/4

Hade en riktigt trevlig kväll igår med härligt sällskap. Var ju först med Lina och senare kom David och Jimmie och då begav vi oss ner till Södertälje. Kvällen spenderade vi på Ceasar's, dit även Pernilla, Simone, Ofelia och Erica kom och gjorde oss sällskap :) Blev en rätt tidig kväll då Jimmie o David skulle jobba idag och Lina hade ett prov.

Vi sov som sagt hemma i Järna, det var mysigt som alltid. Åkte vid ett-tiden idag till Södertälje och inhandlade lite vin inför kvällen, hann även med att träffa Lina en snabbis. Jag tror jag skrev igår att det skulle vara tjejmiddag hos Camilla ikväll, men det hade jag fått om bakfoten för det är tydligen lite blandat. Så där ska jag infinna mig om ca en timme, det ska också bli trevligt! Dom funtar på utgång sen men jag tror inte jag kan följa med faktiskt, fattig som en kyrkråtta för tillfället....

Nu är det dags att göra mig i ordning.
Ha en trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0