Härlig fredag

Sitter nu hemma hos Lina, hon duschar och snart ska vi laga lite wok till lunch, mums! Har hjälpt henne lite med pluggandet och senare kommer våra pojkar då bär det av till någon härlig uteservering och lite öl. Så härligt med vår! Äntligen ♥ Den är så efterlängtad varje år och man glömmer lätt bort hur underbart det är när solen tittar fram och man slipper frysa.
Jag och Jimmie ska inatt sova hemma hos mami o papi i Järna, sen ska jag spendera morgondagen med kära syster. Hoppas på sol så vi kan glassa på balkongen hela dagen! På kvällen är jag bjuden till Camilla på tjejmiddag, det är en jobbarkompis från Ica. Ska bli riktigt trevligt! Och på söndag blir det körkortsteorilektion mellan 14 till 18. Så det blir en bra helg!
Jag tror jag är gladast i världen över att det blivit vår! Sådeså :) mys mys mys ♥ just love it.
Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0