Dags för ett blogginlägg!

Hej vänner, nu var det grymt länge sen jag skrev. Sen jag började på Ica har jag knappt haft någon fritid och verkligen inte orkat med någonting. Men nu har jag sagt upp mig och varit ledig de senaste två veckorna. Har tagit igen förlorad tid med vänner och min älskade pojkvän! Det känns otroligt skönt måste jag säga. Trivdes bra på Ica men jag var endast ledig varannan helg annars jobbade jag jämt och jag hade ingen egentid alls. Så nu är jag fokuserad på tre saker; körkort, träning och matte B som jag håller på att plugga upp. Känns helt lagom som sysselsättning och jag mår väldigt bra just nu! Ser fram emot våren och sommaren tillsammans med familj och vänner, har även en kommande Londonresa på G tillsammans med Jimmie, Lina och David. Livet leker!

Idag har jag varit med Jennica, vi har hängt i Södertälje lite. Gått runt i affärer och käkat lunch. Jag köpte lite nya söta strumpor eftersom tvättmaskinen käkar upp alla. Sen har jag köpt en överraskning till min älskling! Kommer bilder sen. Blev precis hemskjutsad av Tobbe och Jennica, nu ska jag göra i ordning här hemma och sen laga lite mat. Är ju hemmafru numera ;)



Kommentarer
Postat av: Pills

Kul att du är tillbaka! :)

2011-04-12 @ 20:10:42
URL: http://pillswestergard.blogg.se/
Postat av: din syster

åååååh när ska ni till london? va mysigt ju.

2011-04-13 @ 16:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0