Askonsdag?

Väldigt konstigt, men jag minns från lågstadiet att onsdagen i påsken heter askonsdag. Ingen aning om varför...

Idag har jag varit på gymmet, blev väl ca två timmars träning. Körde hela kroppen idag och det kändes jättebra, trots att jag bara tränat ca 3-4 veckor så märker jag faktiskt en skillnad, kan jogga nu istället för att gå fort och jag orkar mer och längre. Härligt med resultat!

Snart kommer Anna hit som fyller år idag! Grattis världens bästa ANNA ♥
Vi ska hitta på något roligt, känner i alla fall för att vara utomhus. Igår var jag ute från halv elva på förmiddan till halv elva på kvällen. Så underbart att slippa sitta inomhus längre! Man blir fri och glad!

Ikväll ska jag påskpyssla hemma i Järna med mamma och mormor. Jag älskar att pyssla! Ska ta med mig kameran så jag kan fota vad vi lyckas med :)

Imorgon ska jag och Jimmie vara med David och Lina, och äntligen boka London-resan! Det blir en heldag med cider och middag och uteservering och mys. Hoppas på bra väder imorgon alltså.

Känns just nu som att jag är mitt uppe i ALLT, allting händer på samma gång och det är underbart. Det händer så mycket roligt just nu och jag njuter av det mesta, jag älskar't!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0