Wall street

Kom precis hem efter att ha varit på bio med Jimmie, Jennica och Toffe. Killarna fick bestämma och det blev Wall street - money never sleeps. Jag har nog aldrig förstått så lite av en film i hela mitt liv. Herregud, undrar om jag är lite slow eller om man måste vara en höjdare på "börs-vetenskap" (haha vad ska man kalla det?) för att förstå den filmen. Jag kan absolut inte tipsa om den. Om man inte har en passion för fonder och aktier och marknaden och blablabla.

Sitter nu tillbaka i min kära soffa, Jimmie har satt igång TV-spelet och jag kollar runt diverse bloggar och annat mycket mycket viktigt. Måste hålla ögonen öppna till 22 när Jersey Shore börjar på MTV. Jag är en sucker för det där löjliga programmet :p

Imorgon blir en rolig dag, ska ägna hela dagen åt att spela in en svart-vit stumfilm! Och jag agerar kameraman. Spännande! God natt på er!


Kommentarer
Postat av: LISOU

jättefin blogg. :)

2010-09-27 @ 17:32:33
URL: http://lisou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0