Välkomstdag

Idag var det välkomstdag på universitetet. Jag går ju inte på Stockholms universitet utan på Lärarhögskolan som ligger på Kungsholmen. Jag tyckte att mitt campus var stort men det var tydligen ingenting jämfört med Stockholms universitet. Herregud vad svårt det var att hitta! Jag vimsade omkring ett tag men jag frågade mig fram och kom rätt tillslut.

Nu är jag hemma igen, hade egentligen tänkt gå på pubarna där i området men eftersom jag inte hittade och inte hade någon att gå med så struntade jag i det. Jimmie körde hem mig nyss och nu är han på handbollsträning. När han kommer tillbaka ska vi ut och käka, yay! :D Det blir nog något glas vin också förhoppningsvis ;)

Imorgon är första föreläsning, mellan 13-16. Det ska bli spännande. Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0