Vad händer?

Jag förstår inte vad det är som händer med mig, jag är bara så trött trött trött! Har alltid, jämt, så länge jag minns vaknat några gånger under natten när jag sover. Jag brukar vakna ungefär en gång var tredje timme, och sen välja om jag ska somna om eller inte. Men den senaste veckan ungefär så har jag bara sovit! Det är en jättekonstig känsla, att somna och sen vakna när klockan ringer. Och liksom inte kollat läget någon gång där emellan. VÄLDIGT konstig känsla, speciellt eftersom att det aldrig brukar vara så. Dessutom så är jag fortfarande dödstrött när jag vaknar! Och hela dagen. Skitjobbigt faktiskt.

Idag började vi med ett projektarbete i skolan, jag och tre andra jobbar i grupp med ett projekt. Jag är inte jätteentusiastisk... Men det innebär lite fler timmar i bildsalen i alla fall och det är ju alltid kul. I två veckor ska vi hålla på med detta, och något som är skönt är att det inte är några föreläsningar eller andra tider att passa så vi får komma och gå lite som vi vill och alltså göra ett eget schema. Det gillar jag!

Nej nu tänker jag ta mig en tupplur. Är så sjukt trött! God natt. Eftermiddag :)


Bild från i våras.
Hur kommer det sig att alltid när jag färgat håret blont eller
brunt så saknar jag färgen jag hade innan? Är jag blond och ser bilder från
när jag varit mörkhårig så vill jag vara det igen. Och tvärtom. Just nu
saknar jag alltså mitt blonda. Haha jag är knäpp, aldrig nöjd!

Kommentarer
Postat av: pernilla

löv your lipstick

2010-09-20 @ 21:12:19
URL: http://purcan.blogg.se/
Postat av: pills

Du passar jätte bra i det mörka, ha det nu i vinter iaf:D

2010-09-21 @ 10:03:53
URL: http://pillswestergard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0