TRÖTT

Igår träffade jag Jennica på eftermiddan och vi bestämde oss för att gå till cp och ta ett 'glarre virre'. Men det blev tre och Martina blev lite i gasen. Det var riktigt trevligt, Amanda kom också och satte sig med oss sen. Efter det åkte jag till Tumba och Jimmie kom och hämtade mig. Han satt med några vänner på pizzerian här i närheten och hade käkat så vi åkte dit och umgicks med dom i någon halvtimme sen åkte vi hem.

Idag är jag hur trött som helst, måste ta bussen om 20 min för att ta mig till skolan och jag ligger i soffan med täcke och är inte redo alls. Ska klä på mig nu och åka, gud vad skönt att det är fredag! Det betyder att det är lördag imorgon och man får sova precis så länge man vill. Ikväll blir det Hoffmaestro på Grönan! Toodles :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0