Seeeeg mysig söndag

Herregud vilken sego-dag! Hur skönt som helst :) Kollat på Life of Ryan på MTV sen 11-tiden och ätit pizza, druckit cola och bara myst. Jimmie stackarn är hur bakis som helst och sover mest, haha.

Gårdagen var sådär måste jag säga, det började med att Pierre och Anna kom och hämtade mig och Jimmie här hemma. Så åkte vi till Pierre och umgicks, drack lite och hade trevligt. Efter det åkte vi hem till Chris där vi stannade ett tag, det var också rätt trevligt. Men sen ville alla dra ut och jag ville verkligen inte ut på krogen, men eftersom alla ville så gick vi ner i alla fall. Alla ville till olika ställen men det slutade med Sailors. Jag var verkligen inte på humör, så fort vi kom ut så försvann humöret totalt. Jag är så TRÖTT på att gå ut i Södertälje, samma folk, samma stämning och samma PROBLEM, alltid. Usch vad trött jag är på det.

Vi drog hem rätt tidigt, tror klockan var runt ett halv två nånting när vi tog en taxi hem. Nu är Toffe och Jennica påväg hit och vi ska åka till Heron och gå på bio, det är en aktivitet som verkligen passar en söndag :) Vet inte vad vi ska se men det spelar inte så stor roll, hur som helst är det mysigt att gå på bio. Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0