Regnmys

Goddag! Har precis kommit hem efter att ha spenderat natten i Järna. Hade en mysig kväll igår, tog det lugnt och kollade film. Alltid mysigt att vara med systern sin!
Nu sitter vi här hemma med regnet ösande utanför, Jimmie och spelar sitt TV-spel och jag funderar på vad jag ska hitta på. Kanske färga håret? Köpte hårfärg igår eftersom min färg blivit lite dåsig, det ser lite tråkigt ut.
Senare ska vi åka Ikea, äntligen efter vi pratat om det så länge! Ska äta deras köttbullar med potatis och sås och sylt, mums! Det är verkligen sjukt gott :D Ha en bra dag! Puss & kram


Kommentarer
Postat av: Morsan

Hej hjärtat,

Vad mysigt det låter! Hoppas ni har trevligt på IKEA just nu då. Här har vi det bra, förutom Rasmus som är sjuker... feber och förkylning, stackars liten. Men vi har trevligt ändå, Jenny och jag cruisade ner till byn och shoppade en aning i en jättefin butik med MASSOR av fina saker i! Fick hålla hårt i plånboken... ;)

Ha en jättefin lördagkväll min älskade unge!

Massor av pussar och kramar från oss här uppe i Vikarbyn

2010-09-18 @ 17:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0