Pinsamma människor

Har precis följt mina härliga barndomsvänner Jennifer och Jannika till bussen efter att vi umgåtts ikväll, jättekul! Vi bor ju nära varandra nu igen när jag är tillbaka där jag kommer ifrån :) Vi bor till och med på samma busslinje! Så det var verkligen på tiden att ses. Mötte dom på en pizzeria i närheten, käkade lite middag och sen gick vi på promenad hem till mig. Köpte lite godis och kollade på Idol och sen har vi bara suttit och snackat och minnts (skriver man så?) tillbaka i tiden och garvat en massa. Riktigt kul!

Imorgon är sista dagen vi ska hålla på med projektet i skolan innan det ska redovisas på fredag. Så det är möjligt att det blir en seeeen dag imorgon, beror på hur lång tid det ska ta att pussla ihop de sista grejerna. Det ska bli skitkul att se allas projekt på utställningen på fredag. På förmiddan så är det redovisning inför vår grupp, och på eftermiddagen är det utställning som alla får gå runt och kolla på. Det ska bli riktigt kul eftersom det bara är esteter, så det kommer vara musikaler och filmer och massa kul.

Herregud alltså, sitter och kollar på Kungarna av Tylösand ... Det är ju helt sjukt hur de håller på. Förstå vad pinsamt! De har säkert hur kul som helst, men att det visas på TV sen liksom. Man kan inte bete sig sådär inför kameror, tänk att försöka skaffa jobb sen. Eller bli tagen seriös av människor i allmänhet. Man kommer ju för alltid ha den där stämpeln i pannan. Någon kanske fortsätter att vara någon sorts b-kändis men de flesta kommer ju att glömmas bort, och är det då verkligen värt att hela ens omgivning har tappat respekten för en? Sjukt!

Nej men ändå kan man ju inte låta bli att kolla på dom. Shit vilken tönt man är! Aja, underhållande är det ju måste man ju ändå medge. Nu ska jag kika klart på skiten sen ska jag krypa ner i sängen. Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0