Otroligt effektiv

Som rubriken berättar så är jag otroligt effektiv idag. Jag la mig tidigt igår och vaknade därför superpigg idag kl 7. Hann faktiskt med allt jag skulle idag! Jag tvättade 4 maskiner, städade hela lägenheten, lagade lunch till mig och Jimmie och lämnade in ett skolarbete. Allt det innan halv tolv när min buss gick! Imponerande va!? :D

Åkte därefter till skolan och kom fram typ en minut innan föreläsningen. Efter föreläsningen var det gruppreflektion och vi blev väl klara vid halv fem ungefär. Nu är jag hemma igen och det blev tyvärr inte så att jag träffade Anna. Men jag lagar grymt god kyckliggryta med grön curry! Tänkte egentligen plugga sen men upptäckte att det var första avsnittet av Idol ikväll och det måste jag se för jag är idol-frälst. Nu ska jag käka! Toodles.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0