Oops

Dålig uppdatering... Men jag har nog inte så mycket intressant att skriva ändå. Tog det rättså lugnt i helgen, i fredags var Jimmies vän Tobbe med flickvän här hos oss, och ett till par. Det var trevligt! I lördags åkte jag hem till Järna och var där till söndag. Skönt att komma hem lite och vara med familjen! Lilla kusinen Tyra sov över också så det var mysigt. I söndags var jag, mamma och pappa på bio och såg "I rymden finns inga känslor". Riktigt mysig film, kan rekomenderas! Igår var det skola igen, en väldigt seg föreläsning. Efteråt åkte jag hem och totaldäckade i soffan, sov i säkert tre timmar. Det var riktigt skönt, somnade faktiskt tidigt på kvällen sen också.

Idag har jag redan fått mycket gjort, fastän klockan bara är strax över åtta. Jag har skrivit mitt första arbete och lämnat in, och så har jag börjat tvätta. Ska snart gå och hänga upp den och slänga in en ny tvätt i maskinen. Innan jag åker till plugget så ska jag hinna städa också tänkte jag. Och äta frukost och lunch. Får se hur många av dom grejerna som blir gjorda ;) Idag är det endast en föreläsning mellan 13-15 sedan reflektionsgrupp efteråt. Efter det slutar jag och ska kanske träffa Anna wii :) Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Synd att de inte blev så att vi sågs.. Men kan förklara allt en annan dag. Var hemma från jobbet idag.. Men tar inte de på datan lr telefon..

2010-09-07 @ 18:24:18
Postat av: Amanda

Åh, den filmen såg jag också i helgen! Fast i lördags. Älskade den! Jag vill också ha en tunna att krypa ner i när livet blir jobbigt. PoK

2010-09-07 @ 22:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0