Onsdag 21 september

I morse hände något konstigt, jag vaknade till när Jimmie åkte till jobbet, någon gång runt 6. Jag hade ställt klockan på halv sju för min buss skulle gå halv åtta, skulle vara i skolan halv nio. Men sen vaknar jag och kollar på klockan, då är den halv nio! Precis när jag skulle vara i skolan. Jag hade alltså stängt av larmet i sömnen och somnat om. Jag förstår inte vad som händer med min sömn. Knäppt!

Hur som helst så åkte jag till skolan, självklart hade jag en enorm tur med SL också när jag redan var försenad... suck. Men vi fick mycket gjort i projektet idag i skolan så det var skönt. Slutade vid ett och åkte då och träffade Mallika. Det var sjukt länge sen! Två eller tre år sen kom vi fram till. Galet vad tiden går. Det var i alla fall jättemysigt att ses, vi var hemma hos henne och lekte kurragömma med en liten tjej som bor där och snackade och skrattade en massa. Riktigt kul!

Nu har jag kommit hem och håller på att laga mat till matlåda imorgon. Som fattig student måste man göra på det sättet. Min lilla gubbe ligger och sover och har gjort det sen jag kom hem. För tillfället står sängen i vardagsrummet eftersom vi målar om i sovrummet. Så jag borde gå och lägga mig snart och inte störa Jimmie... Först ska jag ta en bit sockerkaka ;)

Puss & god natt!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Oh no! :( Otrevlig start på dagen! Gött att du verkar fått en fin dag ändå, trots allt.

Duktig som sjutton är du som fixar matlåda och har dig, borde jag också bli bättre på.

Njut nu ordentligt av sockerkakan sötnos!

Puss, kram och massa massa <3 från vbps

(ps. det är tisdag idag... :) ds)

2010-09-21 @ 22:04:44
Postat av: pills

Vad blir det för färg då? :)

2010-09-21 @ 22:09:01
URL: http://pillswestergard.blogg.se/
Postat av: Martina

tack amanda! <3 haha det har du rätt i, det var tisdag i tisdags :p

Pillan, de blir guld på en vägg (där man har huvudet mot i sängen) och mörkbrunt på dom andra :)

2010-09-22 @ 22:35:09
URL: http://wordsbycarlstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0