Fredag 24 sep

Åh vad skönt med fredaaaag! Idag vet jag i alla fall att det är fredags, skrev ju "Onsdag" i tisdags i mitt inlägg... Haha noll koll. Men fredag är svår att missa! Det har varit en annorlunda vecka, vi har ju haft projektarbete i skolan så dagarna har varit lite olika. Men idag var jag nästan bara i bildsalen så det var skönt, det är platsen där jag trivs bäst.

Slutade vid fyra tiden och kom väl hem för tre kvart sen ungefär. Hade flyt med tågen och bussarna som tur var, verkade vara mycket förseningar. Snart kommer Jimmie hem och vi ska dra och käka (antagligen på lokala pizzan). Studiebidraget har ju kommit och jag är sådär lagom fredags-seg och ORKAR verkligen inte laga nåt. Senare ikväll kanske vi ska ut till någon pub i stan med några av Jimmies kompisar. Egentligen känner jag mig alldeles för död idag, men det kan nog vara kul att bara gå ut och ta någon öl på något trevligt litet ställe.

Nu ska jag hoppa in i duschen! Ha en trevlig kväll och en trevlig helg vänner :)

Kommentarer
Postat av: Mams

Godmorgon darling! Hoppas du har sovit gott inatt.

Pratade just med Jimmie - tur han hade med polisen idag då...! ;) Hörde att han kom sent hem igår så ni bara var hemma och tog det lugnt. Lät ju också som att det var det du helst ville! Vila får man göra på udden som sagt, men ibland i sitt eget hem också... :) Själv sydde jag halva kvällen, vi tränade samtidigt som vi kollade på idol och hade en allmänt lugn och trevlig kväll.

Idag blir det lite ärenden och SYMASKIN! Älskar min rosa lilla maskin, den är ljuvlig. Säg till om du vill ha nåt, som sagt - en duk, gardiner, kökshanddukar - allt som bara kräver raksöm! ;)

Största varmaste kramen från din mami

2010-09-25 @ 10:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0