Förbannade guldvägg @£$#!!!

Nu har jag hållt på hela dagen och målar sovrummet. Det blir hyfsat bra men jag blir GALEN. Alltså jag har verkligen verkligen verkligen försökt att vara lugn och fin och ha tålamod, men NEJ det går inte jättebra. En vägg i sovrummet ska vara guld och de andra ska vara mörkbruna, men hur jag än gör så blir guldväggen flammig. Om någon duktig målare nu råkar läsa detta så kan du vara snäll och tipsa mig hur jag ska göra! Jag tyckte att jag skulle vara duktig och göra det här utan hjälp av Jimmie men jag måste erkänna att jag gärna haft honom här nu... Aja, det blir i alla fall bättre och bättre, tror att jag helt enkelt bara måste måla en gång till.

Hade i alla fall en trevlig paus i målandet, kära syster kom hit ett tag och umgicks med mig det var trevligt. Alltid mysigt när hon kommer! Nu sitter jag och kollar på någon skit på tv och hoppas Jimmie kommer och kan hjälpa mig snart... Får se vad vi tar oss för ikväll, sugen på att hitta på något trevligt i alla fall. We'll see what the night has in store for us ;)


mysig bild från en av mina lyckligaste dagar

Kommentarer
Postat av: Elina

Ser att du slutade blogga i den här bloggen för ett tag sen, men googlade på "guldvägg" och då kom din blogg upp. Ska också måla en vägg i guld, vad hade du för färg? Märket alltså eller vad man ska säga och har du något annat tips? :)

Skriv gärna ett svar i min blogg, inte så ofta man går tillbaka o kollar liksom :'o

2011-11-13 @ 16:22:26
URL: http://rastapopoulos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0