En torsdag

Det blev en rätt lång och stressig dag idag, skulle ju fixa med det sista till projektet och det var ganska mycket jobb. Vissa grejer hade man gärna lagt ner mer tid på, men nu blev det som det blev. Men jag är faktiskt riktigt nöjd! Tycker det är så kul att bli färdig med ett projekt och verkligen vara stolt över vad man har gjort.

Sitter nu och väntar på att Jimmie ska komma hem så vi kan äta! Är så otroligt hungrig och har varit det sen fyra-tiden. Jag har lagat nån väldigt konstig maträtt, tog lite vad som fanns och skapade någon sorts kebabgryta och ris. Får se hur det smakar! Resten av kvällen går åt till att betala räkningar (skittråkigt!!) och kolla på Idol (skitkul).

Fick nyss ett trevligt samtal från Miriam, bestämde tjejmiddag på lördag!
Alltid alltid alltid grymt roligt med tjejkvällar, blir jämt en massa skratt och jämt otroligt kul.

Bild från i somras, hemma hos mig i Järna med tjejerna.
En av alla lyckade tjejmiddagar! Anna raringen fattas ju
tyvärr på bilden eftersom det är hon som tar den.




Kommentarer
Postat av: Anna

Vart är de tjejmiddag, jag kanske kan vara med men isf senare på kvällen kanske kan komma vid nio tiden lr nått.. :/ Om jag ens är inbjuden :p haha..

2010-09-30 @ 20:40:52
Postat av: Mamma

Hej hjärtat, tittar på den härliga tjejbilden och undrar om det verkligen var skönt att sitta på de där stolarna en hel kväll utan dynorna...? ;)

Puss puss <3

2010-09-30 @ 21:21:49
Postat av: pernijja

hola cebojja! du är zåå gujjig min zhära zhyster. Hoppasch vi zez znarast (ajjt med zpanzk brytning)

2010-09-30 @ 22:32:28
URL: http://purcan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0