Drömdag

Dagen idag har känts konstig, inte alls dålig på något sätt, men den känns som en dröm. Väldigt konstigt, vet inte riktigt hur jag ska förklara. Det känns liksom lite overkligt, inte för att någon udda hänt, men det känns liksom luddigt typ. Oh, well :) Det har varit en bra dag i alla fall.

Efter skolan träffade jag min kära mami, vi gick omkring i Södertälje där vi bland annat valde ett jättefint tyg som hon ska sy en grej till mig av. Ska lägga upp bild på den sen när den blir klar! Det är något som ska vara i vårt fina nya sovrum :) Jag köpte också en jacka, slänger in en bild längst ner. (Orkade verkligen inte ta en bild på mig själv i den, så snodde reklambilden från JC:s hemsida)

Jag har också kollat på Idol och färgat håret! Samma färg, bara utväxt och sådär. Så nu är det fint igen!
Nu ska jag kolla på resultatet av Idol sen sova, imorgon blir det lite sovmorgon! Vi bestämde att ses först klockan tio, superskönt! Peace!


Den här fina jackan köpte jag idag, jag ska använda den som höstjacka, inte vinterjacka. Vet inte vad den egentingen är "tänkt" till, men den är ganska tjock. Jag är en väldigt frusen människa men den här kommer jag nog hålla mig varm i ett tag! Mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0