Vardagskärlek

Sitter för tillfället och väntar på att tiden ska gå... Börjar inte förrän klockan ett, jätteskönt! Men det är inte kul när man vaknar alldeles för tidigt och bara får sitta och vänta på att åka iväg. I eftermiddag ska jag träffa mina bästa, Jennica och Anna, det blir jättekul!

Jag har nog världens bästa pojkvän! Igår satt jag och tittade på TV och väntade på att han skulle komma hem när det knackade på dörren. Jag gick och öppnade men det var ingen där, kollade då ner på golvet och där ligger tre stora röda rosor och en flaska rött vin. Efter några sekunder kommer han fram och kramar mig och säger att han älskar mig. Det där är nog det bästa som kan hända, en helt vanlig dag, utan någon anledning egentligen. Vardagskärlek! Vi hade sen en jättemysig kväll med tända ljus, doftande rosor och gott rött vin. Kan inte bli bättre!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0