Uppladdade batterier

Sitter i soffan med mjukiskläder och håret i en enda röra med MTV Cribs på TV:n. Skönt att bara sitta och sega på en söndag! Har haft en skön helg, i fredags kom mormor hit och hälsade på. Fick jättefina blommor och inflyttningspresenter, en stor fluffig underbar rosa filt och jättefina kökshanddukar. Dessutom fick vi två äppelpajer som är GUDOMLIGA! Min mormor gör den godaste äppelkakan i hela världen!

Lite senare på kvällen åkte jag och Jimmie hem till hans vän Marcus där vi tittade lite på idol, drack lite vin och umgicks med lite folk som var där. Blev rätt sent så vi sov riktigt länge igår, tror vi vaknade runt ett-tiden. Välbehövd sömn! Igår åkte vi till Järna och åt middag och hämtade lite saker hos mina älskade föräldrar, bland annat skruvdragare, en tv till sovrummet och lite annat. Efter det åkte vi hem och fixade i vårat evighetsprojekt sovrummet. Jag vill bara bli färdig där! Men det dyker upp en massa problem, bland annat att vi behöver en tång och en mattskärare... Men det ska bli färdigt ikväll, woho! Ska slänga upp bilder sen så ni får se.

Alldeles strax ska jag börja städa och fixa, sen tänkte jag ge mig ut i skogen och fota lite innan det blir mörkt. Fick låna min systers grymma objektiv igår så nu ska det bli fina bilder! :) Måste passa på nu när det är så fina färger överallt i naturen. Ska lägga upp dom bilderna sen också så ni får se! Eventuellt ska jag följa med Jimmie en sväng till Eskilstuna ikväll också och lämna en bil och hälsa på hans gulliga mamma ett tag. Och imorgon är det första dagen på praktiken, längtar! Känner mig riktigt uppladdad nu efter en härlig helg, så jag är redo för en ny rolig vecka. Ha en bra dag så hörs vi senare!


härlig bild tagen förra året, tidig höst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0