Tusen gånger starkare

Precis hemkommen från praktiken. Så gulliga eleverna var idag! Jag sa att imorgon är min sista dag och i kör säger dom "NEEEEJ! När kommer du tillbaka??" Åh man blir ju alldeles varm. "Våga inte gå ifrån oss!" sa en och "Du måste se vår pjäs nästa vecka ju!!". Kul att dom tycker om en :D

Eftersom Jimmies och min tårta aldrig blir av så bakade jag igår sockerkaka. Istället för ströbröd i formen så tog jag kokos, blir så mycket godare. Sen testade jag en ny sak, nämligen att hälla i ett halvt paket gräddfil i smeten. Den blev grym! Saftig och helt grym. Gud vad duktig jag är!

Om några timmar kommer bästa Anna och hämtar mig och så ska vi på bio! Mysigt :D
Vi ska se Tusen gånger starkare, jag tycker den verkar bra. Lite barnslig kanske men bra! Får se sen vad jag tyckte. Ha en bra torsdag! Puss & kram.

Bästa vi!

Kommentarer
Postat av: anna

Bästa martina, jag älskar den där bilden, förutom att de ser ut som min tunga håller på att gå av , haha

2010-10-21 @ 21:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0