Trötter

Kom hem för en stund sen från Jennica, sitter och käkar morotsbiff med massa grönsaker. Jag hade min första praktikdag idag, det gick väldigt bra! Fick rätta matteböcker och hjälpa elever med stavning. Slutade rätt tidigt, men det var skönt för jag hade sovit sjukt dåligt. Nu är jag hur trött som helst och vill bara gå och lägga mig, men det är nog bäst att jag väntar ett tag annars kommer jag vakna mitt i natten och bli pigg.

Försöker njuta så mycket som möjligt av hösten nu, har aldrig tyckt om varken höst, vinter eller vår utan jag vill bara ha sommar. Men nu är det så att jag bor i Sverige och antingen flyttar jag utomlands eller slutar klaga och gör det bästa av situationen. Så jag försöker tänka positivt, man kan ha fina stövlar och halsdukar och man kan tända en massa ljus och regnet pickar mot fönstret.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Du är klok du, min vän. En annan bra sak med hösten är att alla getingar har dött (eller i alla fall försvunnit nånstans...) och att luften känns så ren och klar på något sätt. Det gillar jag! Kram <3

2010-10-12 @ 14:15:11
Postat av: Mamsen

En riktig darling är du mitt hjärta... Särskilt det där med fina stövlar, det har du ju verkligen. Något att njuta av, dina rosa finingar! Det där pickandet är heller inte dumt. Så, som jag sagt förut, positiva affirmationer - det är det som gäller! :D PUSS PUSS PUSS till min goding!!!

2010-10-12 @ 17:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0