Tjejkväll

Kom precis hem efter att ha haft en mysig kväll med Jennica och Anna. Efter skolan åkte jag hem till Jennica, käkade lite mat och sen har vi kollat på film och skrattat en massa. Vi har haft jättetrevligt, som alltid! Jimmie hade varit iväg nånstans med Toffe så jag kunde åka med honom hem, det var skönt :)

Imorgon ska jag på mitt första besök på skolan jag ska praktisera på. Börjar på måndag och ska vara där i två veckor, men imorgon är typ en introduktionsdag så ska dit och kolla lite. Skitkul! Så nu måste jag somna så jag är pigg imorgon. Skönt att jag fick den närmsta skolan jag kunde få! Haha grymt. Ibland har man flyt!

   GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Gud så sööööööööööt! <3

2010-10-07 @ 21:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0