Till Jimmie

Idag firar jag och min fina fina Jimmie 2 år tillsammans.

Min älskade, jag är så glad och lyckligt lottad som får ha dig i mitt liv.
När du kommer hem från jobbet och skriker HALLÅÅÅ ÄLSKLIING!, när du håller om mig inför alla människor, när du retar mig, när du får mig att skratta, då är jag så lycklig. Du gör mig hel, och jag älskar och uppskattar varje dag med dig. Jag kan aldrig få nog av dig. Du är min bästa vän Jimmie och jag har aldrig träffat någon som dig förr.



Till dig Jimmie jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: anna

Åhh! Hoppas ni har en urmysig dag!

2010-10-18 @ 17:32:46
Postat av: sandra

fint <3

2010-11-04 @ 21:00:28
URL: http://sandrazingmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0