Måndag 2010-10-04

Har haft en intensiv men trevlig helg. I fredags hade vi en mysig kväll, Jennica och Toffe kom hit och vi åt god mat och tittade på Idol. Det var riktigt trevligt men jag var så trött efter två stressiga veckor så jag somnade. Helt plötsligt hade dom gått och jag kände mig lite dum... Men det var verkligen skönt att bara somna sådär för det händer aldrig. I lördags åkte jag till Järna och umgicks med familjen hela dagen, det var riktigt mysigt. På kvällen var det tjejmiddag på Crazy Town i Södertälje. Jag, Anna, Jennica, Amanda, Miriam och Sofia var det som var med. Efter det åkte jag till Jimmies kompis ett tag och sen åkte vi hem för jag blev så allergisk mot alla deras djur. Igår hjälpte vi Jennica och Toffe att flytta till sin nya fina lägenhet. Idag har jag träningsvärk i armarna, snacka om otränad! Haha.

Kom precis hem från ett möte i skolan som mamma fick följa med på så att allt gick rätt till. Tur att jag har min underbara mamma som alltid hjälper sin virriga dotter. Vi åt lunch också och nu ska jag plugga. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Klart jag hänger med! Bara kul att kunna hjälpa till lite när jag kan, du vet... Och du är världsbäst, min lilla virrpanna! :)

Pussar och kramar i miljoners till dig från mig

2010-10-04 @ 21:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0