Konst



Denna bild är tagen från Carolina Gynning. Jag tycker att hon är fascinerande som människa och jag gillar hennes konst. Jag vill också börja måla igen! Synd att material är så dyrt och att jag är en fattig student. Så jag nöjer mig för tillfället med bläckpenna och block. Fast jag kom precis på att jag har lite penslar och akvarell så jag ska nog måla lite nu.

Förresten så har jag börjat må sämre igen så jag är hemma idag också. Kände mig ju bättre igår! Men vaknade idag men fruktansvärt ont i halsen, förkyld och öronvärk. Dessutom ont i armhålan! Min kropp är bra konstig. Hoppas det går över snarast, vill tillbaka till praktiken!
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0