ingen rubrik

Ja, som ni ser är jag inte så påhittig idag, kom inte ens på en rubrik. Filmen igår var jättebra, kan verkligen rekommenderas! Efter filmen kom Jimmies kompis Löjdan förbi och dom satt och spelade tv-spel och jag somnade. Sov riktigt bra idag, första natten i nya sovrummet! Det är fortfarande inte riktigt färdigt än, det är därför jag inte lagt ut bilder. Men vi ställde i alla fall in sängen och det var så mysigt där inne nu :)

Om några timmar ska jag på middag hem till min moster och kusinerna sen har jag en tid på vårdcentralen ikväll. Har börjat få ont i öronen så jag måste kolla upp det. Nu tänker jag bara lägga mig i soffan ett tag och mysa med min älskade Jimmie. Ha en bra dag vänner!


Kommentarer
Postat av: Anna

Skit fin bild på dit snygging

2010-10-17 @ 14:17:39
Postat av: pernilla

aaaasfina martina

2010-10-25 @ 18:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0