Arg!

Nu är jag faktiskt riktigt arg. Jag är sjuuuuk :( Jag vill vill vill inte. Jag skulle egentligen haft världens mysigaste kväll med Amanda och Pernilla, vi skulle gått ut och käkat och tagit nån öl på söder och haft det trevligt. Men nej! Nu blir man liggande i en tråkig soffa med näsdukar överallt och dunkande huvud istället... Det är så tråkigt för jag är pigg egentligen men kroppen orkar ingenting.

Egentligen skulle jag behöva städa och fixa en massa men jag orkar ingenting. Så istället får jag ligga här tills det börjar bli bättre. Synd att det bara går skit på tv oxå. Detta blev ett riktigt gnälligt inlägg, men man får väl skriva såna ibland oxå... Buhu.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ja, dumma dumma skitbaciller! :( Som tur är så får vi nu en extra vecka att ladda upp på, så nästa fredag SMÄLLER DET! Wohooo! :D Kommer bli mysigare än mysigast! Krya på dig, raring! <3 <3 <3

2010-10-15 @ 22:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0