8 år på 103 sekunder

Kolla här på en cool video. En kille har tagit kort på sig själv varje dag i åtta år, och sen lagt ihop det till en film. Titta igenom hela, det är rätt häftigt!

http://www.youtube.com/watch?v=jCCblIfFfy0


Jag och Jimmie hade en mysig kväll igår trots att jag inte mådde bra. Han köpte med sig thai-mat hem och sen är ju jag världens bästa flickvän som gav honom en present. Vi firar två år på måndag men tänkte fira det ikväll, så då hade jag köpt Fifa 11 till honom. Men jag är inte så duktig på att vänta så han fick det igår och blev jätteglad.

Är fortfarande sjuker, skittråkigt... Så fint väder ute ju! Jag vill vara pigg och göra en massa saker. Men man får bita ihop och ligga här tills baciellerna drar... Jag och Jimmie ska i alla fall göra en tårta idag, sådeså :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0