snöflingorna dansar

Och inte nån lugn balett, ser mer ut som ett galet rave. Hela luften är vit. Jag har drömt så knäppa drömmar! Alltså snacka om att min hjärnaktivitet måste vara som mest på högvarv när jag sover. Jag vaknar ju säkert en gång i timmen när jag sover, vilket är väldigt frustrerande eftersom jag aldrig blir utsövd, men det gör ju att jag kommer ihåg mina drömmar. Helt galna var dom inatt, så jag har haft högklassig underhållning.

Jag har faktiskt lite dåligt samvete, för jag har bokat tvättid två morgnar i rad nu utan att tvätta. Både igår och idag hade jag tid mellan 7 och 11. Hade jag pallrat mig upp ur sängen så hade min tvätt varit klar nu... Men nej, jag är alldeles för trött för att orka gå upp. Skitdumt för nu har jag ju det kvar till helgen när jag bara vill vara ledig och leka och göra massa roliga saker.

Idag börjar jag klockan två, superskönt. Sen jobbar jag till stängning, efter det ska jag till Rönninge och åka till Jennica som lånar sin brors lägenhet. Kommer sova kvar där också så det blir en helkväll med Jenki :)

Njut av dagen och snön :) puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0