skitdag

ÅH jag är så trött!! Vet inte varför. Sista lediga dagen idag på bra länge... Idag känns som en väldigt bitter och gnällig dag, blää. Ska sätta igång och städa och diska och sånt kul. Skulle egentligen åkt på fars-dag-middag men alla tider gick inte ihop så det blev tyvärr inte så. Grattis i alla fall papsen <3

Jag vill vara egoistisk och bara få som jag vill. Jag vet vad jag vill men det går inte, inte än. För jag måste anpassa mig och jag avskyr att anpassa mig. Vill jag något så vill jag det nu.

Kommentarer
Postat av: Anna.

Förstår vad du menar, jag vet också vad jag vill.

2010-11-14 @ 14:27:04
Postat av: Amanda

Åh, raring. Såna dagar suger. Hoppas du i alla fall får sova gott och att morgondagen blir jättemycket bättre. Lots of löv <3

2010-11-14 @ 21:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0