Nu så!

Nu är några jobbiga dagar över, så nu kan jag blogga igen. Har hållt på och velat över vad jag vill göra med mig själv just nu.

Jag har insett att bildlärarlinjen är helt fel för mig. Har känt det mer och mer för varje dag sen jag började. I tisdags bestämde jag mig, skrev CV och traskade till ICA i Tumba och höll tummarna. En halvtimme senare ringde personalchefen och ville ha mig dit på intervju nästa dag på morgonen kl nio, alltså igår. Så igår gick jag på min första arbetsintervju och tydligen gillade de mig för på kvällen ringde personalchefen igen och ville anställa mig på en heltidstjänst! Woop woop :) Ibland har man flyt. Jag börjar på måndag.

Om några timmar ska jag till Tumba och fika med en gammal kompis från grundskolan, Sandra. Det ska bli jättekul! Stötte på varandra på bussen igår och bestämde oss för att ses idag. Har tyvärr fått någon sorts förkylning så den här helgen kommer bli väääääldigt lugn, måste vara frisk som en nötkärna på måndag! Så det passar perfekt med en lång helg.

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: pills

Grattis till nya jobbet:)

2010-11-04 @ 10:13:50
URL: http://pillswestergard.blogg.se/
Postat av: Sandra

Gud vad roligt gumman. Grattis! :D <3

2010-11-04 @ 10:43:33
URL: http://touchofsandra.devote.se
Postat av: sandra

Tack för idag kära du! Good luck on monday ^^

2010-11-04 @ 20:57:56
URL: http://sandrazingmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0